FUNCIONAMENT 3r TRIMESTRE

 Com funcionem des del 3r trimestre? 
- La principal plataforma de treball és la iniciada a principi d'aquest curs: Google Classroom. Des de l'inici del confinament allà hi trobareu tasques de repàs, propostes numerades de diferents àmbits.
- Com ens organitzem? Cada setmana plantegem un Pla de treball de durada setmanal. Aquest pla inclou activitats diverses pensades per l'equip docent de 4t. Les famílies les rebeu abans aquest pla perquè els nens i nenes es puguin organitzar la setmana. Aquestes tasques estan disponibles dilluns al matí a Classroom.
- Com són les tasques? Procurem que siguin tasques motivadores, autònomes i competencials. Totes les tasques tenen data d'entrega per facilitar l'organització setmanal de l'alumne/a i la valoració d'aquestes. Sobretot, vetllem per una comunicació fluïda entre l'alumne i el mestre. 
- Quines són les vies de comunicació?
Pensem que en moments com aquest la comunicació alumne-mestre és primordial i molt necessària. Des del primer moment hem estat en comunicació diària amb els nostres alumnes i a partir d'aquest trimestre hem consolidat i ampliat aquests canals:
 A través del Classroom per resoldre dubtes acadèmics o bé per explicar com esteu a través del "Diari d'estar per casa". 
El bloc de 4t on hi trobareu notícies, enllaços i fotos que ens envieu. 
El nostre correu: equipdocent4@pladegirona.cat el qual està disponible perquè ens envieu fotos, vídeos, suggeriments i dubtes.
Dues trobades setmanals per videocomferència a través del Google Meet dins de la plataforma Google Classroom. L'objectiu d'aquestes trobades és presentar els Plans de treball, resoldre dubtes, i sobretot, passar una bona estona junts veient-nos. 

Equip de 4t
Informació actualitzada el 18/04/20


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada